Tuesday, September 29, 2009

Denne boken har jeg også bestilt!

Denne er så flott fordi det er Beatles sjølva som har fortalt og autorisert denne boken! Altså George, Paul og Ringo. Historien helt fra begynnelsen. Gleder vi oss? Den er jo ikke gratis, men jeg har en sterk følelse av at jeg ikke kommer til å bry meg når herligheten kommer.
Nå er jeg i ferd med å legge over hele Beatlesboksen til mp3 så jeg kan ha dem på øret når jeg er ute i verden.
Ønsk meg lykke til hos tannlegen i morgen forresten!

3 comments:

Elizabeth said...

Du har helt mani - det er sykt. Det er verre enn jeg og Twilight :p
Men det er bra du er storfornøyd!

Lykke til hos tannlegen imorgen! Håper hodet ditt disser like mye som sist gang:D

Merete*-' said...

You've completly lost your marbles:O Hope this one hits the spot;D
lykke til hos tannlegen, null hull er bare tull or something like that. Jeg forventer en full updateP;
<3<3<3

Merete*-' said...

har den kommet? hvordan var det hos tannlegen? sms er oppskrytt... wait I'll call you:)