Thursday, September 17, 2009

The owls are not what they seem.

Mine 3 lesere som åpenbart har et mer omfattende liv enn meg, og har derfor ikke tid til å blogge slik at jeg kan lese. Det vil ikke si at jeg ikke har noe å blogge om. Tvert i mot. Jeg har mindre å gjøre enn noensinne, men i det siste har jeg hatt noe stort å glede meg til hver dag. Jeg har nemlig sett på Twin Peaks, gullboksen som er satt sammen på en helt spesiell måte. Man kommer dypere inn i historien, og jeg har vært borte i denne serien i to uker nå. Sadly, så er den kommet til veis ende og slutten skuffet ikke, men jeg føler meg nesten litt... tom som ikke har mer Twin Peaks. Jeg skal jo selvsagt se den flere ganger, men det må gå litt tid mellom slik at jeg kan dykke ordentlig ned i det på nytt. Until then.
Jeg er på desperat jakt etter nye serier jeg kan følge, men finner ingen jeg ikke har sett, eller som jeg ikke har lyst til å se.
Problemet er jo at de fleste seriene som går på tv nå for tiden, overhodet ikke fanger min interesse. Det jeg følger med på er: Simpsons og The Mentalist (når jeg husker det). Jeg likte Bones når det gikk, men det har vel tatt pause nå?
Mine favorittserier er uten tvil Six Feet Under, Carnivale, Hornblower, The Dead Zone og Twin Peaks. Dette er lykke.
Åh, hvis man bare kunne leve i Twin Peaks. Jeg hadde mest sannsynlig solgt opptil flere organer for det.

PS: Det lykkelige øyeblikk hvor Beatles Remastered blir min til odel og eie, nærmer seg drastisk. Jeg undres. Bestille på nett eller gå i butikken? Jeg kom frem til at det er fryktelig lenge til bursdagen min, og et viktig oppdrag som dette må fullføres snarest. Jeg skal holde deg oppdatert.

Tromsøisk himmel.

Elisabeth er glad i å kle seg ut. Her som Nemo.

3 comments:

Merete*-' said...

Vent jeg må bare fully heal myself after you uber burnageP;
Men jo jeg vet nøyaktig hvordan du har det! Elelr ja du vet...
Det er rett og slett plagsomt når man ser på nye serier og du må vente på at de skal lage fortsettelsen. Hele kroppen krever mer men du vet du ikke vil få the rush=( Derfor jeg hater nye ting... hate the wait, its excruciating! Jeg har ventet en evighet på mentalist season 2 Herregud! du aner ikke engang. Heldigvis kommer s2e1 ut den 23.09. tyve dager forsinket! Kanskje litt stalker men det nå til. For ikke å glemme gode gamle serier som måtte slutte for tidig... mennesker har altfor dårlig smak.
On another note så har jeg har gitt opp å finne gode serier og ser heller på litt tvilsomme ting som true blood (svenske vampyrer...wtf), dexter og chuckP; meh!
The good series die so quickly.
Jeg skjønner ikek hvorfor du ville forlate et så vakkert sted, med den flotte utsikten. tsktsk
BUT I am loving that hat:| should have bought it.
verdens lengste kommentar? I think not>_>
p.s. Skal blogge snart.. må bare finne noe å blogge om. du setter standaren så høy!

Pissabeth said...

Auch. Jegf føler meg tråkket på. Til tross for at jeg ikke er den flittigste blogger på jord, så betyr det ikke at jeg ikke leser:D Jeg leser bloggelillen din heila tiå. Men du har rett i at jeg suger... Jeg skal ta meg sammen. Når jeg får tid x)

Gravemaskin-utsikt. Det var jo nesten på lik linje som e18. I see why you came back! Å ha meg som utsikt er helt klart bedre:D
Noe som får meg over på det siste bildet på bloggen din...wtf. Jeg ser ut som.. retarded-nemo. Men jeg kledde hatten, det må du innrømme! :D

Jeg så foresten Beatles boksen din på platekompaniet her forleden. Den ser ut til å stå og vente på deg!

Merete*-' said...

JEg må bare kommentere kommentarene du har skrevet på bloggen min... selvom jeg burde gjøre lekser. damn my lack of consentration...
XD jeg lo men skakk ihjel! den huleboeren er noe av det morsomste jeg har lest siden bloggen dinP: det varmerfaktisk hjerte når jeg ser så lange kommentarer også.
P.S. kanskje vi skal fortsette samtalen senere ikveld? you get my.. drift? x) ganske instressant at vi dufter bedre og bedre men det veier vel ikke opp for at menn blir heitere og heitereP; de har liksom ikke noe utløpsdato... GAWHD DAMN IT. ^^