Tuesday, September 01, 2009

It's not about your soul.

Jeg har forandret litt på bloggen. You like?
Nå er det Supernatural for harde livet.
For de som er glad i meg, så ønsker jeg meg denne:

Den kommer ut niende september og står definitivt øverst på alle ønskelister. Den koster kun 2000 kroner.
Dette nye box settet er alle Beatles-verkene remastered, ny og forbedret lyd! Finnes det noe herligere?! Jeg kan ikke vente til å få denne i hus. Fremover er det masing på foresatte på agendaen. De kan ikke nekte meg denne earcandyen. Hvorfor må jeg ha bursdag i november?

Til helgen skal jeg være modell på jobben. Come one, come all.
Skriver mer senere når jeg har fylt opp med inspirasjon.
So long.

(Bildet er inspirert av ett jeg fant på postsecret.com)
Teksten sier: If, when I die I find out there is a heaven, I can't be certain which of the many people I have shared my life will be a part of the people I share heaven, but I am positive I will spend eternity tossing this dog a Frisbee.

2 comments:

Elizabeth said...

Aww, søt postsecret<3

Merete*-' said...

Det er den beste postecret jeg har lest. Og du må ha bursdag i november så vi får råd til slike gaverx) teit at du ikke sa det før jeg fant den ultimate gaven til deg. nå blir den vel skuffende. NÅR ER DU MODEL!!! jeg MÅ jo se det! si det er lørdag PLEASE si det er lørdag:|