Sunday, September 20, 2009

Jævla John.

Jeg har gode nyheter. Til meg selv riktignok.
Denne boken har jeg bestilt:

Det er 1963 og The Beatles er i Sverige for første gang. På et hotell etter en opptreden får Katja, ansatt ved hotellet beskjed om å vaske opp på badet. Inne på toalettet finner hun en stupfull John Lennon liggende på gulvet. Boken handler om deres bekjentskap og hvilke konsekvenser det får for dem begge. Jeg hadde vel egentlig drept for å være Katja, selv om boken er fiksjon. Eller er den det...? Den er Eva Dozzis første roman, og jeg gleder meg!
God nyhet nummer to er at jeg snart får Beatles-boksen. Jeg klarer ikke vente til bursdagen min og dermed er den også bestilt.
Jeg skal lese mye denne høsten.
Dagens sang hører jeg på nå, og hver eneste gang jeg hører den blir jeg forelsket og får lyst til å Twist and shout.


Jeg har også bestilt to digre plakater jeg egentlig ikke har plass til, og en kalender for 2010 fra London Beatles shop. Flott. Jeg skal også bestille vekkerklokke med ''A hard day's night''-bakgrunn. Men det får bli litt senere.
Jeg drømte til og med at jeg var på fest med The Beatles og de spilte gitar og sang på badet. Dette var etter Bob Dylan hadde sittet på verandaen i bursdagen min og holdt konsert.
Hadde dette skjedd utenfor hodet mitt en gang i blant også hadde jeg vært enda lykkeligere.

1 comment:

Merete*-' said...

OMGOMG! de høres u som en frikin awesome bk. gleder meg til spoileren, jeg mener alt som skjer.. jeg mener kremt din menig, blir postet på bloggen.:D I@m a lover not a fighter!
har på følelsen at den butikken er bad luck for banken dinP; gleder meg til å se det du har bestilt!
<3<3<3<3