Tuesday, October 06, 2009

Teatime.

Det skjer ikke mye om dagen sett bortifra at det ble oktober uten at jeg fikk vite om det. Jeg sitter på jobb og googler Beatles i seks timer før jeg skal hjem og sjå på Lost. Av og til er det så teit at jeg grøsser, men jeg har bestemt meg for å se de fire sesongene jeg har fått låne av min bror. Jeg begynte på sesong to i går etter å ha ommøblert hele rommet mitt. Det ble så utrolig mislykket at jeg er blitt tilbudt hjelp for å forandre på det.
Kalenderen min og de to plakatene er heller ikke kommet. Jeg hadde tenkt å sende en hyggelig men bestemt mail til folka og forklare ståa, da jeg så i mailen de hadde sendt meg at det kunne ta syv business days før ting i det hele tatt ble shippet. Og etter det kan det jo ta opp til 15 dager. Kjipt.
Er det forresten flere enn meg som blir sinteav plutselige lyder? Høye lyder som støvsugere, borring og diverse gjør meg utrolig sint. Jeg tror faktisk jeg blir på mitt sinteste av disse lydene. Kanskje de forstyrrer et eller annet, selv om jeg vet at lyden kommer.
Jeg kunne godt vært her akkurat nå:

3 comments:

Elizabeth said...

Deet er du alene om når det kommer til oss to XD Jeg er ikke fan av høye og plutselige lyder, men jeg blir ikke sint av dem heller! :p

Du har tenkt å catche opp med Lost ja. Si ifra hvis du klarer å henge med - den serien er jo bananas.

Og taaaaakk for kommentar!! Jeg blir like glad hver gang jeg hører det:D:D

Merete*-' said...

ojsann glemte å kommentereP; beklager, hater når sånt skjer...
Jeg blir ikke sint av plutselige lyder, mer skremt, så satt ut, så flau over at jeg skvatt. P; Det som irriterer meg er når øreproppene nesten faller ut av ørene. Du merker at de sklir, så må du finne ut om det er verdt å gjøre noe med. spesielt nå som det er vinter. Skal jeg gidde å ta av hansken nå som jeg endelig har fått tilbake litt følelse i fingrene? Hvor langt er det igjen, rekker jeg det? Jeg kan gå med hode på skakke? Nei, da faller den andre. Kan skrur opp volumet, men det blir ikke det sammen. Tilslutt har du brukt så mye tid på ja eller nei at man glemmer å høre på musikken. Det ødelegger hele opplevelsen. Det skjedde med meg senest igår kveld jeg lott den falle ut på gjørs. HA tenkte jeg der fikk du den! Jeg hører bedre på høyre øre unnsett din måsadott. Så begynte jeg å irritere meg over at øret mitt ble kaldt, men jeg nekter å la den vinne! Hvem skulle tror en gjenstand kunne være så utspekulert. Them won't take me alive!

Merete*-' said...

them's my precious... merket jeg hadde skrevet them istedenfor They. jaja you can't have both brains and beaty, although it would be nice to have one of them, damn they stift me.x}
Oh oh! Frodooooo imuaerowin jeg må lære meg elvish...