Wednesday, October 21, 2009

Styx.

Jeg er forelsket. Jeg har nettopp sett konserten, og for første gang siden jeg så Queen har jeg hatt en musikalsk opplevelse som har fått meg til å ville grine.






Denne versjonen av Beatles' ''I am the walrus'' er den beste jeg har hørt noengang. Rett og slett fantastisk. Jeg tror jeg så denne delen av konserten fem ganger etterhverandre.
Det var litt vanskelig å finne gode klipp av konserten på youtube, men dette var definitivt en av de beste.






Denne fremførte de også. ''Renegade'' er en av de beste Styxlåtene etter min mening. Det er bare så vanvittig bra! Denne konserten var spesielt bra fordi de spilte sammen med Contemporary Youth Orchestra. Hauger av musikalske ungdommer og Styx på en scene blir gråtfremkallende.
Dette livealbumet ''The Big Bang Theory'' står utrolig høyt oppe på ønskelisten i år.
Dette er mannen jeg skal gifte meg med. Er det mulig å la være å bli forelsket når denne mannen spiller ''I am the walrus''?
Disse er så absolutt en del av min musikkhimmel. Jeg skal komme tilbake til dette senere forresten.

1 comment:

Elizabeth said...

Han er litt søt.. på en sånn gammel og rynkete måte XD Men flink til å synge - det skal han ha!