Tuesday, October 13, 2009

Where's your head at.

Jeg har nettopp fått en slags åpenbaring. Det begynner å bli en stund siden hendelsen, men først nå i dag gikk det opp for meg at karma er ytterst virkelig. Jeg føler meg nesten litt stolt over å ha opplevd karmas reaksjon. Jeg, Kathinka er herved brent av karma.
Min erfaring er som så, at går man inn for noe uten ærlige hensikter er løpet uansett kjørt. Særlig når denne uærlige hensikten er rettet mot en annen person. Karma tok meg på fersken og ga meg en... smekk. Om jeg har lært er for fremtiden å vite og for meg å finne ut.
Jeg ble glad da jeg fant ut av dette fordi jeg liker tanken på at det er noen som holder regelboken her. Grunnen til at jeg synes denne gangen var litt underholdende er fordi ingen ble såret. Altså, underholdende uansett egentlig. Jeg tror jeg må øve meg på å ta hensyn.

2 comments:

Merete*-' said...

Jeg tror egenltig ikke karma "eksisterer", isåfall er det kun de som bryr seg som opplever den. Man ser aldri bøller få seg en smekk, som du så vakkert kalte det. Dersom de "slemme" gjør noe galt resulterer det i en høyere rang på stigen. I don't know, anywoo you only liv once kick that karma bucket and drill in the wetlands! aner ikke hva det skal bety but just go with itP:

Elizabeth said...

Jeg tror på karma, helt klart. Jeg har opplevd den jævla smekken et par ganger selv >_< Og nå er jeg nysgjerrig på hvilken hendelse dette innlegget dreier seg om XD