Friday, May 01, 2009

You said you'd marry me.

Gratulerer med dageeen! Jeg sier det fordi han på p4 sa det. Han er visst oppdratt til å si det, så da er det vel på sin plass.

I dag er det 1 mai, arbeidernes dag og FRI. Det er så deilig å ikke skulle på skolen i dag og sitte INNE når vi har den fineste vårdagen hittil! Skulle egentlig hatt engelsk og gym i dag, men istedet har jeg vært på Plantasjen og fått meg en ny kaktus!<3 (bildet ville ikke laste opp, så jeg legger ut senere.)
Så har jeg vært på tur bort til kirkegården like i nærheten og tatt noen bilder.
I det siste er det TO nettsider jeg besøker hver gang jeg er på pc'en, og det er http://www.fmylife.com/ og http://postsecret.blogspot.com/. Begge ble jeg tipset av Elissa om! Fmylife er hysterisk morsomt, men samtidig utrolig trist:

Today, I had woken up very excited to celebrate my 21st birthday. I roll over in bed and ask my boyfriend if we can go out to the park to have a picnic, considering the lovely weather. He looked up at me and said, "You wish I loved you that much." He rolled back over and slept until 3 p.m. FML
Today, I decided to run outside. I noticed a really hot guy mowing his lawn. I decided to run a couple laps past him. After a couple minutes, when I slowed down, I smiled at him, and he replied" You look really hot!" I thanked him when he quickly replied, " No, I mean you're sweating a lot." FML

Postsecret er en blogg hvor man kan sende inn hemmeligheter og innrømmelser man ikke tør fortelle noen andre. Utrolig fint konsept. Noen er morsomme, andre uendelig triste:

2 comments:

Elizabeth said...

FML er noe av det beste ever xD Men det mye som er sinnsykt trist der:p Postsecret synes jeg også er utrolig.. fint. Jeg ønsker meg de postsecret-bøkene!:D

Merete*-' said...

Jeg elsker de bildene dine! og blabla jeg vet jeg elsker mye P;