Friday, May 15, 2009

Today we're going to sit quiet in the dark. Teacher's got a hangover.

I dag har Kathinka tømmermenn, og jeg vet egentlig ikke helt hvorfor. Etter en grusom dag på skolen med 1500 meter-test, dro jeg til Christiania med Merete, Elissa og Wenche. Les alt om det på Meretes blogg. Merete krabbet fra Stortinget til Slottet midt i en demonstrasjon for de Tamilske Tigrene vel og merke. Hun skapte litt god stemning vil jeg tro. Vi gikk rundt et tre i ti minutter og sang julesanger og så kjøpte vi kondomer via kroppsspråk. De på kondomeriet var egentlig veldig medgjørlige så vi kjøpte oss en oppblåsbar kjæreste mens vi var der. Jeg har heller ikke fått klørne i noen av bildene siden Elissa som hadde med seg kamera er forsvunnet fra jordens overflate og tar ikke telefonen.
Nu er det dags for Prinsen av Egypt, God Nat The fra Søstrene Grene og en tilfeldig edderkopp jeg fant i dag morges og som jeg vet gjemmer seg her et sted.
I morgen blir det jo grillings, drikking og feiring ut over natten til 17 mai. Note to self: ta med nok russekort neste gang du går ut døren.
På torsdag var jeg på Bambus Sushi, på en aldri så liten bursdagsmiddag for Marie som har fylt 19 år! Det var en utrolig koselig og vellykket kveld.
Og det er sant, livet blir mer interessant etter man har fylt 18.
Etter å ha vært ute i den stadig stekende solen store deler av dagen, er det første jeg får høre når jeg kommer hjem: ''du må komme deg litt mer ut i solen, Kathinka. Du ser syk ut.'' det bør nevnes at han begynte å synge på The Addams Family theme song. Pappa har det med å slenge rundt seg med hyggelige bemerkninger, særlig når det gjelder hudfargen min.

En ting jeg lurer på; kan de fleste knipse med begge hender? Jeg kan kun knipse med høyre hånd, mens mamma kan bare knipse med venstre. Min begavede far kan knipse med begge visstnok, mens det er andre som ikke kan knipse i det hele tatt. Er knipsing genetisk? Har noen anlegg for genialt utført knipsing mens andre bare ikke har det i blodet? Jeg er altså halfbreed. Hva med dere?

5 comments:

Merete*-' said...

Haha I love the simpsons qoute. Idag var utrolig koslig, og som du sa så må vi gjøre det oftere. Kanskje uten knuteneP; funker den teen? Du er vel kanskje dead as a door knobb snart.
To answer you're question så kan jeg knipse med begge. Det er et godt spørsmål egentlig, kanskje du burde make it you're lifes calling to find the truth behind snaps.<3<3<3 Farewell my Pail and pasty freind dun dun dun dun *snap snap*

E said...

Jeg likte innlegget ditt veldig godt av en eller annen grunn xD HERLIG. Bildene har du nå, så du kan slutte å klage på meg:D Jeg er og halfbreed.. kan bare knipse med venstre. ;o

Elizabeth said...

jævla enterknapp.

Miss Chameleon said...

Enig...torsdag kveld ble vellykka!..Takk for at du kom :-) Håper du likte maten og ble mett!!!
Snakkes anngående kino til helgen.
Klemz marie.

Mort said...

Kan bare knipse med høyre hånd gitt, vet ikke svaret på resten tho...