Wednesday, May 06, 2009

Hei.

Jeg ble utfordret av Elissa:

BRUKER DU?
1. P-piller? - Nei.
2. Å pusse tennene dine mer enn en gang for dagen? - Ja, to ganger.
3. Større sko-strørrelse enn 37? - Nei.
4. Å drepe edderkopper med egne hender? - Niet. Jeg dreper ikke levende vesener.
5. Sminke? - Ja.
6. Solbriller hver dag? - Nei, heller sjeldent.
7. Å mobbe noen? - Har definitivt gjort det, og gjør det kanskje av og til uten at jeg vet hvor sårende det jeg sier kan være.

HAR DU?
1. Minst 3 tannbørster? - Neei, to?
2. Kondomer på rommet ditt? - Ja.
3. Noen klær du har arvet som er ALT for store? - Neei.
4. Noen gang pult på en do? - Hm, det kom plutselig.
5. Svarte sokker på deg nå? - Nei.
6. Opplevd at noen har vært utro mot deg? - Nei.
7. Falt ut av sengen? - Tjaa.
8. Knust noens hjerte: - Jeg har vel muligens det?
9. Fått ditt eget hjerte knust: - Nei.
10. Fått en drøm i oppfyllelse: - Ja!
11. Gjort noe du angrer på: - Alt for mye.
12. Juksa på en prøve: - Oh, yes.

AKKURAT NÅ
1. Hva har du på deg: - Pysj.
2. Hva hører du på nå: - Reklame på TV3 (Sun maskinrens).
3. Hvor er du: - Hjemme i sengen.
4. Hvem chatter du med: - Elissa og Morten.
5. Hva ser du på: - Litt TV3.
6. Hva skulle du egentlig gjort: - Sovet av meg forkjølelsen.

SVAR HELT ÆRLIG
1. Pusser du tenner: - Ja.
2. Liker du noen : - Nei.
3. Har du piercing noe sted: - Vanlige hull i ørene?
4. Har du noen tatoveringer: - Niet.
5. Kjører du ulovlig: - Niet.
6. Drikker du da: - Ja, ute blant folk.
7. Røyker du: - Niet.

PERSONLIG
1. Hva vil du bli: - Gammel, etter jeg har levd et innholdsrikt og lykkelig liv.
2. Hva har vært den beste dagen i ditt liv: - Hm, det tror jeg ikke at jeg kan svare på nu.
3. Hva kommer aller først i livet ditt: - Jeg regner med at det gjelder mennesker så da er det vel familie og venner.
4. Er du forelska: - Nei.
5. Hva er du mest redd for? - At noen jeg bryr meg om blir alvorlig syke.
6. Hva pleier du å tenke på før du legger deg til å sove: - Døden.
7. Har du noen gang mistet noen du virkelig elsker: - Ja.
8. Hvor mange ganger har du vært dypt forelsket: - Aldri.
9. Er du glad i familien din: - Ja.
10. Er du glad i vennene dine: - Ja.

1 comment: