Thursday, May 28, 2009

You're fired.

Jeg liker virkelig ikke tanken på at alle bilder man legger ut på nettet ''aldri forsvinner'' som de sier. Hver gang jeg skal poste et bilde på face eller her på bloggen, må jeg faktisk manne meg opp litt. Jeg blir nesten litt synsk når jeg gjør det, og ser liksom mine fremtidige jobbintervjuer hvor min potensielle nye sjef googler meg, eller hva enn de gjør og finner bilder fra ''Russetiden 2009'' osv. hvor Kathinka poser med en oppblåsbar dukke og med ''kåt?'' i pannen. Uansett hvor anstendig jeg ser ut der og da, med knelangt skjørt og nystrøken skjorte, har han nok fantasi til å se for seg det scenarioet ved en senere anledning. Litt skremmende ikke sant?
Men altså, så lenge det ikke er noe ordentlig grovt er det vel greit å legge ut bilder på nettet? Jeg vet faktisk ikke jeg, men jeg kan ikke la være å gjøre det egentlig. Jeg synes for det meste at det er på sin plass med ett bilde eller to. Meg om det. Og det kan vel strengt tatt ikke ha så mye å si, så lenge det er mer eller mindre okei'e bilder.
Man forstår jo at en og annen sjef kan reagere negativt på mer eller mindre nakne bilder, eller dokumentasjon av situasjoner eller steder man ikke burde vært i.

Jeg hadde ansatt henne.

2 comments:

Elizabeth said...

Jeg hadde nail..-ansatt henne jeg og. :D

Merete*-' said...

My what a wicked web we weave... personlig tar jeg stor nytelse dersom blikket mitt fanger opp et par... awkward bilder. sååå you know where to find me!
Frøken jeg har ikke noe å blogg omP;