Sunday, May 17, 2009

Mai.

16 mai var sinnsykt artig, 17 mai gikk jeg rundt med tømmermenn og subbet meg gjennom Christiania i russetoget. Russefrokosten hos Gyda var også utrolig koselig med alle jentene. Jeg har merket at unger er ganske uforskammede av og til når de krever russekort. De sier ingenting, de bare løper frem og klår til de finner det de leter etter. Jeg føler meg skitten. For å oppsummere har det vært en fin russetid, og det gikk egentlig ikke opp for meg før i dag tidlig, at jeg aldri kommer til å ha den samme opplevelsen igjen. Og ja! Vi møtte på en fyr fra Norges Herligste, som virkelig er Norges herligste.




4 comments:

Merete*-' said...

Jeg er fullstendig enig med deg. JEg har fremdeles ikek fått sett MGP opptaket men jeg var også helt i ekstase da nyheten kom. Det kommer til å bli rart og gå uten russebuksen nå, men en av de tingene jeg merket mest var hvor lett det var å gå opp de fire etasjene. ble jo ikke i nærheten av sliten, hvertfall ikke iforhold til hvordan det var med buksene. RIP pants.

Elizabeth said...

På det bildet du postet av han ser han jo ut som han er 10. Way to go på barnerov!:D Men jeg innrømmer at sangen fenger som få.. Jeg får litt god-følelse av den:D

Og den siste linjen under bildene - fyfader jeg lo. xDDD

rakyatindonesia said...

hi .. Sono da Indonesia, mi spiace se la mia lingua italiana è male. Grazie e hanno una visita indo-online e lasciare commenti. Mi auguro che si desidera essere il mio amico, e ha visitato il mio blog in Indonesia blog rakyatindonesia . se le difficoltà di lingua, è possibile utilizzare Google Translate. ringrazio gli amici.

Elizabeth said...

Du bør blogge aZZ. Brystklem.