Thursday, May 28, 2009

I mean I'd love to get to know you.

Hurraaa. Kathinka har endelig fått seg ny mobil! Det kan man jo si at var på tide også ettersom den gamle ikke hadde lys i skjermen, med mindre man dyttet den bakover. Den la også på i enkelte samtaler osv. Det ble en Sony Ericsson, noe Gyda har skoldet meg for av en eller annen ukjent grunn. Jeg er glad i den uansett. Det viktigste for meg denne gangen var nemlig mp3. Jeg er blitt så lei av å holde styr på to forskjellige, og det er derfor veldig deilig å kunne høre på musikk på mobilen. Finally.
Hva er viktigst for deg når du skal kjøpe mobil?

Wow, jeg føler meg som en kjendisblogger already. anyways, i dag kom jeg hjem fra skolen og lå i koma på mammas seng fra klokken syv til halv ti. Jeg kan vedde min egen nyre på at jeg ikke kommer til å sove mye i natt. Men det vil da si at jeg, uten et fnugg av dårlig samvittighet kan se på National Geographic hele natten! Det er litt upraktisk synes jeg, at de mest interessante programmene blir sendt om kvelden/natten. Om dagen sender de bare programmer som: Monstercars og Megaconstructions, og det er ikke alle som synes det er like morsomt for å si det slik. Min bror var også hjemom i dag, og det resulterte i, som vanlig, et sørgelig tomt kjøleskap. Pastillene mine spiste han også opp.


Jeg kom på at jeg har ikke delt de ukentlige SU-news! (SU er mitt nye petname for Gunhild, forkortelse for Smygende Ullteppe.) Lørdag troppet Elissa og jeg som vanlig opp i stallen bright and relativt early. Etter sist gang da vi ble hindret av hagl og regn på tur etter å ha slitt og møkket på forhånd, red vi tur FØRST denne gangen. Det var herlig vær, og det var fart i hestene og det ble en utrolig fin, men kort tur. Vi skulle i gebursdag til Wenche på kvelden så vi måtte nesten bare cutte det litt short denne gangen. Det ble allikevel en del snasne bilder utenfor stallen da vi kom tilbake.

Nå er det jo snart helg igjen, og det betyr tur med SU og Aleks! Jeg gleder meg som en unge hver gang jeg skal i stallen! Det er noe som bringer meg pur lykke. Bare det å være der i stallen med SU, Elissa og Aleks, selv om han ikke oppfører seg bra hele tiden. Elissa og hennes stolte traver Aleksander. Barbak til og med. Ikke verst.

Denne uken har jeg kun èn soundtrack i hodet: Franz Ferdinand - No you girls. Denne kan jeg med den ytterste glede promotere littegrann. Jeg digger sangen, og jeg har nylig fått veldig sansen for disse Glasgowerne. Videoen er litt rar, men fremdeles snæksi.
Jeg har også et dilemma. Det er noe jeg egentlig har tenkt til å gjøre, men jeg vet ikke om jeg skal gjøre det allikevel. Stem ja eller nei hvis dere gidder, så skal jeg si senere hva det er. Tihi.
So long! Jeg føler jeg har mer på hjertet så jeg ville ikke bli overrasket om det kom flere innlegg hvert øyeblikk.

2 comments:

Elizabeth said...

SU er egentlig ganske genialt kallenavn xD Jeg liker det:D Også liker jeg min stolte traver!:* Til tross for at han er dust av og til... Jeg liker den siste setningen gitt. Så you left me waiting for more!

Merete*-' said...

Det var mye informasjon på en gang. det er jo ikek plass til å kommentere på alt så da tyr jeg til stikkord. fantastisk. gratulerer. artig. LOL
ååååååg njetski! Hoho neida "go for it gurlfriend".
<3<3<3