Thursday, April 30, 2009

Truth be told I'm lying.

Okeii, jeg føler meg litt råtten fordi jeg ikke har tatt utfordringen til Elissa enda. Så jeg gjør det nu, og jeg ignorerer det faktum at det er fullstendig uinteressant.

1. Stephen King og André Bjerke er mine to favorittforfattere
2. Skal jeg se film bør det være skrekkfilm eller mørk komedie, alt annet er for det meste overvurdert crap
3. Jeg klarer ALDRI sovne før ett om natten kvelden før en skoledag etter jeg har hatt helg eller ferie
4. Jeg tåler ikke å se på paprikafrø og lignende ekle små ting i tette grupperinger. Jeg får brekninger
5. Jeg har problemer med å relatere til andre mennesker
6. Jeg HATER gruppearbeid, men blir tvunget til det ofte
7. Temperamentet mitt er brennhett for å si det sånn. Jeg blir veldig lett sint og har problemer med å skjule det
8. Til tider har jeg behov for å være brutalt ærlig, og andre mennesker takler dette dårlig (forståelig nok)
9. Jeg er serie-holic. Jeg elsker TV-serier, men er ikke alt-etende
10. Jeg er veldig glad i dyr, men har enorm respekt for dem i form av at jeg blir skvetten og usikker
11. Det er lett å oppfatte meg som fordomsfull og sur, mens jeg egentlig bare er sjenert og fjern
12. Det verste jeg vet er løgn. Hvit, svart eller rosa, alt er like ille
13. Jeg er veldig utålmodig
14. Nysgjerrig går litt under det samme som forrige punkt. Jeg venter ikke på å få vite ting. Jeg MÅ vite hva det er
15. Jeg snakker ofte med meg selv i offentlighet. Eller, det er ikke snakking, det går mer i lyder som: mhm og hm som jeg gjerne kommer med når jeg går forbi folk. Dette skaper litt diverse reaksjoner
16. Jeg drikker utrolig mye te. Hvis jeg skal si ca. ligger det vel på rundt 4 kopper på hverdager og opp til 10 i helgene, gjerne mer hvis jeg gjør lekser eller øver til prøver
17. Jeg er uhelbredelig attention-whore. Uten å gå nærmere inn på det
18. Jeg er unødvendig opptatt av hvordan andre ser meg
19. Jeg er en sånn en som bytter sang midt i, med mindre det er en sang jeg liker veldig godt akkurat da. Da kan jeg høre samme greia ti ganger etter hverandre
20. Jeg er forelsket i Jean-Jacques Rousseau
21. Jeg hater å spise i det offentlige rom8)
22. Jeg tror i hvert fall at jeg er ganske sta av og til
23. Jeg elsker å løpe
24. Kanskje ikke unikt, men jeg kan ligge en hel dag og bare se på film (hadde jeg hatt samvittighet til det)
25. Det er ofte jeg får skikkelig sansen for listemusikk, men sjeldent at jeg innrømmer det
26. Jeg synes det er alt for mye med 30 punkter om meg selv
27. Noen gang er jeg så fjern at jeg ikke får med meg ting folk sier. Jeg blir for det meste oppdaget ganske lett
28. Jeg suger i å lyve
29. "De dødes tjern" er min absolutte favorittfilm
30. Jeg tror muligens det bor en liten wannabe forfatter i meg, uten at jeg har tenkt å quit my dayjob av den grunn.
Jeg utfordrer alle som leser dette, minus de som har gjort det før.

3 comments:

Merete*-' said...

I'm loving this list! I laughed my ass offx) keep on chuckin' <3

G said...

Haha, søtis<3 Du er jo bare herlig! Selvfølgelig skal jeg ta challengen.
Har du hørt at Rune er blitt slått ned btw? :o

Elizabeth said...

Jeg likte listen! Den var bra:D
Og underholdende. :D