Sunday, April 19, 2009

I wake up every evening with a big smile on my face.

Hello!
I dag er det søndag og jeg føler meg faktisk klar for en ny uke i morgen! Russetiden starter på tirsdag og det er jo absolutt noe å se frem til.
Denne helgen har vært herlig! Fredag etter skolen dro jeg med meg pysj, ridetøy, utetøy og Gud-vet-hva til Elissa som jeg skulle sove over hos. På kvelden ble det bytur med folk på Aker Brygge! Utrolig koselig å sitte der med de gamle vennene man ikke har fått sett så alt for mye av i det siste. Vi satt først på Lekter'n som jo var veldig hyggelig, og så dro vi videre til Trompeten i Skippergata. Vi ble der ikke lenge fordi vi måtte rekke siste buss heimatt hvor Elissa og jeg satt oppe og drakk te før vi la oss.

Lørdagen var superduper den og i stallen hvor vi red på tur med Gunhild og Alexander! Det blir det definitivt mer av. Jeg håper at det blir flere slike helger generelt!

Til sist må jeg nesten ta med tittelen på innlegget som er en sang jeg synger konstant på for tiden fordi jeg ser mye night-time TV, og da er denne sangen mye på MTV. Men den svinger og jeg digger den! (i tillegg er videoen litt lættis)

3 comments:

Elizabeth said...

Jaaaa, helgen var fantastico:D Jeg skulle bare ønske den varte lenger!
Musikkvideoen var lættis, btw xD

Miss Chameleon said...

Du kathinka, hvis du ikke er med på noen buss, så starter russetida først på torsdag.
Det er bare de som er på buss på valler og nesbru som starter russetida på tirsdag.

Klassebuddy X said...

Selvfølgelig var helgen fantastisk lille Kathi. Du var jo tross alt med meg en liten stund:) Hest er gøy og du er søt!

Vi må ta en tur på byen sammen en dag!
Kos deg denne helgen og da klassebuddy<3