Monday, April 27, 2009

I can't get along with all of your friends.

Nå er det lenge siden jeg har tatt meg tid til å legge ut et ordentlig innlegg. Føler at jeg bare publiserer tull for tiden, så jeg skal prøve å rette på det nå. I dag er det mandag 27 april og russetiden er for lengst innviet og godt i gang (god unnskyldning!). Det har vært travle dager med prøver, innleveringer, fremføringer og tentamener på skolen, mens dagene fra torsdag forrige uke var preget av kåring, Tryvann og grillkveld! For meg er ikke russetiden noe jeg har gledet meg hysterisk til og jeg har alltid vært buzzkill med å være så kynisk som: "Vi har ingenting å feire."
Vi har ikke det, men det er absolutt gøy fordet! Jeg har til og med rukket å ta noen russeknuter:
1. Være med på Tryvannstreff
2. Kysse en politimann
3. Jeg PRØVDE å spise en hamburger på to biter, men klarte det dessverre ikke
4. Konsentrere seg om å få en gjenstand til å sveve i 15 min.
5. Jeg regner med at jeg klarer å beholde russelappen gjennom hele russetiden
6. I tillegg til at jeg har planer om å være på skolen hver dag i russetiden
7. Jeg har sittet på fortauet med et skilt hvor det stod: 1 tut = 1 skål
8. Og jeg har meldt meg til politiet for epleslang.
Jeg regner med at jeg skal klare litt flere før russetiden er over, men jeg føler at jeg er godt i gang allerede.
Søndag gikk dagen til blant annet dette:

Det er så gøy å se gamle filmer, spesielt denne fra 1931. Skrekken var så uskyldig og menneskene så søte.
Denne uken skal jeg ta det relativt rolig frem til torsdag, da er det jo tross alt natt til 1 mai og det må feires. Skal mest sannsynlig opp på Tryvann en tur! På fredag blir det muligens mer Tryvann og på lørdag er det opp i stallen til Gunhild og Aleksander med Elissa! Da er det langtur på tapetet og vi gleder oss!


I morgen regner jeg med å sitte under pulten en skoletime, ønsk meg lykke til, så rapporterer jeg nok snart tilbake!
So long.

3 comments:

Elizabeth said...

Love this. Bloggen din har blitt funky og jeg har ventet på innlegg fra deg en evighet nå!:D
Dette liker vi<3 Nå gleder jeg meg til russetiden selv.. :P

Merete*-' said...

Ser du har forandret bloggen din atter en gang. For the better of course. I'm loving this new outlay babe. You really know how to... lay. <3<3<3

G said...

Jeg liker å ta russeknuter med deg, og foreslår sporenstreks at du går og flørter litt med Stian! Vi klarte oss bra under pulten! Superruss '09<3