Tuesday, April 14, 2009

White lies.

Påsken er over og vi er tilbake på skolebenken for siste innspurten før sommeren. Yay.
Jeg klarer ikke øve til noe som helst, selv om jeg burde, nå mer enn noen sinne. Yay.
Det er russetid hvert øyeblikk og jeg har ikke oversikt over hvor eller når noe er så det blir også interessant. Fristen for å søke universitet går ut i morgen, og nå etter å ha fylt ut søknaden så får jeg liksom flere og flere tanker om å gjøre noe helt annet. Som investere i en campingvogn og reise rundt som sigøyner. Hadde det vært en akseptert mulighet så hadde jeg gjort det på flekken.
Jeg gleder meg i det minste til helgen! Da skal Elissa og jeg ut og ri.:D
Før det har jeg prøve på onsdag, mulig tentamen på torsdag.;D Så har jeg to prøver neste uke også. Herliiiig. Denne skolen bør virkelig ta seg sammen og spre dette bedre ut over semestrene sånn at vi ikke ender opp i akkurat denne situasjonen: mye å gjøre på veldig liten tid.
VI REKKER IKKE.
Nå er jeg ferdig med å skrive om skolen.
Jeg er for tiden bitt av The Sims-basillen og spiller nesten konstant. I påsken har mye av tiden på hytta med Merete gått til dette.:]

Jeg har så utrolig lite å si så jeg tror jeg avslutter her og kommer tilbake når jeg får gode forslag til hva jeg kan skrive om. Skjønner ikke hvor mennesker får inspirasjonen fra. Føler at alt er skrevet før så det jeg skriver er uansett litt uinteressant og oppbrukt.
Aaaaanyways.
So long.

2 comments:

Elizabeth said...

Jeg utfordrer deg. :D
Sjekk bloggen min!
(Da har du noe å skrive liksom^^)

Gyda said...

Jeg joiner deg hvis du har tenkt til å bli sigøyner Kathi:) Det hørtest lurt ut!