Monday, August 03, 2009

Slik ser ting ut for meg nå.

3 comments:

Merete*-' said...

UNGE DAME! Ha med en liten spoiler alert? du vet jeg ikke har sett hele den serien også frister du meg med sliker god biter?! Uthørt. Du vet hva jeg må gjøre nå... Nå må jeg sette meg ned å se to hele sesonger av seks føtter for å kunne forstå hva i granskaugen du mener. for ikke å glemme ha muligheten til å gi deg den kommentaren du fortjener. the things you make me do... <3<3<3

inghewas - hørest nesten ut som noe Arwen kunen sagt :P

Mort said...

Tror du kan slappe av, vi kommer ikke alle til og forsvinne ut at livet ditt. noe svinn må du kanskje regne med, men samtidig får du jo andre til og holde deg med selskap.

Desutten regner vi nesten med at du går fra og være en veslevoksen snill pike. Til en utdannet, kontrolert (til sine anledninger) dame.

Med bare gode ønsker videre på din vei, hilsen Mort

Elizabeth said...

Du vet hvem som for sure ikke forsvinner ut av livet ditt i det minste! Vi vil være her for deg uansett om du bor på andre siden av Norge eller andre siden av verden. WE (særlig jeg) LOVE YOU:D