Monday, August 31, 2009

P.O.B

Okei, confession.
Christopher, mannen til Jan Thomas er den som har fått meg til å virkelig forstå Janteloven.
Ja... sånn er det og proud of it. Det har vært tynt med innlegg i det siste, og det er fordi jeg er opptatt med å lese kjendisblogger. Det ville vært løgn om jeg påstod noe annet i disse jobb-dager. Svineinfluensa er i anmarsj og holder min retning kjenner jeg meg rett. Jeg er ikke syk enda, bankibordetogkryssitaket.
Til alle dere som tidligere har trodd mitt immunforsvar har vært dårlig og lite å hoppe i taket over; I will now prove you wrong. Jeg har aldri i mitt lange liv hatt influensa. Kun forkjølelser her i gården. Flere som elsker immunforsvaret sitt like mye som meg?
Gå inn her forresten og svar på litt spørsmål: http://www.freerice.com/index.php
Hvorfor? Fordi du donerer ris når du gjør det.
Beteve så nærmer det seg valgtider, og jeg skal dra en av de neste dagene og forhåndsstemme, mest fordi at da er jeg sikker på at jeg får gjort det.
Dette er ikke min pc så bilder kan jeg glemme å legge ut.
Jeg har et dilemma: legge seg foran tv'en med mat, Mozell og Supernatural, eller legge UT på joggetur når jeg kommer hjem?
Det løste vel egentlig seg selv når jeg skrev det på den måten... det blir jogging på meg med andre ord. Meg og George M.
Jeg er stolt over å ha fullført dette innlegget siden jeg har startet på flere andre som ble spontanabortert.

I helgen var det bursdag hos Merete! Utkledning er vel selvsagt. Selv var jeg døden, men det var Rykkin-soldiers, failure's, mørkemenn og uteliggere til stedet, for ikke å snakke om bursdagsbarnet selv som var en klovn. Hun begynte mistenkelig nok å bli mer og mer lik Fresh Prince in Bel Air etter som kvelden gikk sin gang. Jeg ble den stolte eier av en legoting, som jeg senere mistet mens jeg gikk rundt og invaderte diverse intimgrenser. Unnskyld.

Lykke til, til Merete som har første skoledag i dag!
So long.

3 comments:

Miss Chameleon said...

Godt å lese et innlegg fra deg igjen...
Takk for at du blir med på konsert!!!!!

Elizabeth said...

Jeg liker invadering av intimgrenser. hoho. :D
Og det var deilig å lese innlegg fra deg igjen. Det skaru ha, onkel K. Yndlingsonkel'n.

Merete*-' said...

OmgOmg et helt lass med innlegg! nå skal jeg droppe joggeturen... in you face lixxx sette meg inn i god stolen å vikelig fordype meg i ditt liv. gleder vi oss? Ja det gjør vi^^