Friday, August 14, 2009

Come on, come on.

Da er det kvelden før. Jeg drar hjemmefra om akkurat... syv timer. Wish me luck!
Merete har vært her i dag for å ta farvel før ferden og jeg fikk en hel sesong med True Blood og et nydelig, nygift pandapar. Jeg har ikke rukketå ta bilde av disse enda, men de ligger i kofferten så de kommer nok frem på skrivebordet i nord.
Akkurat nå har overlevelsesinstinktet blokkert alle følelser angående denne turen, men nummenheten forsvinner vel når jeg er der.
Litt rart at de tingene jeg skal klare meg med i ett år nå er pakket ned i fire kofferter. Jeg får vel hentet med meg mer etterhvert, men det er nå slik i første omgang.

Here you go, Merete:

1 comment:

Merete*-' said...

Du hadde vel ikke tilfeldigvis plass til meg i en av de koffertene? I knew I should have superglued you to me, da hadde vi hvertfall stuck together. you know what I'm saying! parting is such bitter-sweet sorrow that I shall say good-night until it be 'morrow'. That man really knew how to but it into words. Håper alt er super dupert der oppe. gleder meg til å høre om det! <3<3<3<3