Thursday, August 06, 2009

Hybeltime.

Kathinka har fått seg hybel!
Nå er det bare å bestille flybillett, pakke og dra av gårde.
Det er faktisk ikke mer enn en time siden dette ble ordnet og jeg er veldig lettet.:) Mange som står uten hybel tross alt.
Jeg blir nesten litt trist når jeg snakker med barn som sier de gleder seg sånn til å bli voksne. Mitt råd er å ikke gjøre det. Magien forsvinner ut av ting og alt blir vanskelig. I will cry you a river. Jeg gleder meg jo uansett på godt og vondt til å dra.

1 comment:

Merete*-' said...

I've thought about it, long and hard and made a decision. DON'T GOOOOOOOO! We'll figure something out. I already have a plan it involves toothpaste, a bucket of white paint, some rope and a tape recorder. oh, and if you happend to have a time machine just lying around it certainly would help. *This is your subconsciousness speaking you will stay here until death does us part* P;