Sunday, July 12, 2009

.













Jeg har oppdaget min ekstreme kjærlighet til ugler. Jeg elsker navnet ugle, jeg elsker dyret ugle og de er rett og slett det herligste jeg vet om. De er fantastisk mystiske og ser utrolig kloke ut der de sitter. Har dere merket at i mange eventyr er uglen representert?
ALT som har med ugler å gjøre blir en hit hos meg, vet ikke hva mer jeg kan si bortsett fra disse bildene her.
Denne vil jeg ha på døren min.
Og denne på nattbordet.Og disse søtingene sittende i vinduskarmen.

3 comments:

Antonie said...

Ugler er kule! Jeg kan misunne deg ved å si at jeg snart skal ta en tur i dyreparken, og der skal jeg nok hilse på en ugle eller to:)

Merete*-' said...

Muhaha endlig tatt deg igjen! You're spot on about the ugler. they'er so cute-mac.nuggets, not that you would want to eat them, but seeing as they're so cute you just might anyway. <3<3<3

Elizabeth said...

gsus!! De var søte:D
Men de ser ikke kloke ut.. mer skumle for å være ærlig. De ser ut som de beskylder deg for et eller annet hele tiden.