Sunday, July 12, 2009

Hold me, love me.

Nå har jeg nettopp lest noen av de første innleggene på denne bloggen her. Jeg må si jeg fikk sjokk da det gikk opp for meg at jeg nesten har klart å holde det gående i ett år!
I dag er det søndag, og i påvente av at min farmor og bror skal ankomme så vi kan spise, sitter jeg her. Er det flere enn meg som blir rastløse og smådeprimerte av å ha en åpen dag? Med åpen dag mener jeg ingenting å gjøre, ingen andre mennesker å være sammen med. Det er vel stort sett bare jeg som sitter alene for tiden. Merete har søkt eksil i Fredrikstad og Elissa er i stallen (jeg angrer på at jeg ikke ble med forresten). Derfor er tv og film en herlig oppfinnelse.
Jeg hører på Beatles - For Sale, og jeg blir så glad av å høre Ringo synge Honey, don't. Han er spesielt søt når tonen går hakket for høyt for ham og det glipper litt. Utrolig sjarmerende.


Jeg blir helt ør i hodet av å tenke på at jeg ikke skal tilbake til skolen etter sommerferien. Dette er jo første gang i hele mitt liv jeg kan huske, at jeg ikke skal på skolen. Jeg vet ikke hva jeg skal i det hele tatt faktisk. Hvis jeg blir her/Oslo, tror jeg at jeg skal prøve å få meg jobb på en bokhandler eller et bibliotek. Jeg hadde jo liksom håpet å komme inn på et universitet, men det aner jeg ingenting om enda.
Utrolig kjedelig innlegg, og jeg får en ekstrem søndagsfølelse av det. Noe jeg overhodet ikke setter pris på. Nå kom jeg på en ting, men det fortjener så absolutt et eget innlegg.
So long.

2 comments:

Merete*-' said...

min søknad ble avslått et par dager. Det er foressten derfor jeg endelig får kommentert på de utallige innleggene dine. Så det må jeg beklage! Må si jeg er imponert over lengden på de fleste, man skulle tro det ville bli kjedlig men den gang ei. keep it real mah sistah from anothah mistah! <3<3<3

Elizabeth said...

Jeg liker bloggingen din azz. Very Nice! Og ja - du kan angre. For nå har jeg vært så idiot at jeg har sagt fra meg hest de neste to ukene:p Jeg angrer litt selv..