Wednesday, January 06, 2010

Mycket bra!

Julen er over, vinteren er her og det er rett og slett unormalt kaldt. Ryktene går og etter det jeg har hørt kommer denne kulden fra Sibir. Nei, jeg tuller ikke. Kaldt er det. Hver morgen gruer man seg til å gå ut, og skuffelsen er grenseløs når man finner ut at det faktisk ikke er så varmt inne som man skulle ønske. Jeg tror samtlige innbyggere i Norge har lyst til å krype under dyna og bli der til april.
Godt nyttår forresten.
Når vi snakker om nyttår så har jeg ingen nyttårsforsetter for 2010. Ikke rakk jeg skrive de og ikke har jeg tro på at jeg hadde klart å leve opp til dem. Vi prøver neste år. Kanskje.
Nok om meg, mer om bøker og musikk.
Boken jeg leser, på anbefaling visst nok, heter ''Jeg skal vise dere frykten'' av Nikolaj Frobenius. Den handler om Edgar Allen Poes og forleggsmannen Griswolds liv. Foreløpig har jeg vel lest rundt 30 sider og er mer enn fornøyd! Dette er en MYCKET FLOTT bok og kan virkelig anbefales hvis man synes Edgar Allan Poe er interessant.(: Løp og kjøp.

På musikkfronten går det mest i denne mannen her:
Greit, jeg har bare hørt to sanger av Frankie Miller MEN til gjengjeld er disse to sangene veldig gode. Den fineste er denne:


Det er den eneste jeg fant på youtube, og den heter egentlig ''I can't change IT'' og ikke ''I can't change HER''. Utrolig flott og trist sang. Den er så flott at jeg måtte skrive den ned i planleggeren min. Flottflott.

''My own true love has gone away. What can I say. She left that day.''

3 comments:

Elizabeth said...

Godt nyttår (på etterskudd?)!
Er dette sangen jeg skulle høre, foresten?:D

Luka said...

Jess it is!

Merete*-' said...

et nytt år uten forsetter? tisk tisk what's next? there'll be riots madness in the streets. It'll be anarcy! congratulations on single handedly bring down the 21century. p.s the songs very nice^^