Tuesday, January 19, 2010

Dårlig samvittighet.

Jeg føler meg rimelig råtten akkurat nå. Den dårlige samvittigheten slo meg for rundt en halvtime siden.
For det første spurte jeg ikke bror om han ville være med på konsert, noe han mest sannsynlig ville sagt ja til. Han kommer til å bli sint og lei seg. Tilgi meg.
For det andre hadde Merete og jeg snakket om London-tur, og så kommer jeg med nyheten om at ja, jeg skal dit men ikke slik vi planla det. Unnskyld.:(
Jeg kan love dere to ting: jeg skal spørre bror om å i det minste følge med til London, om det i det minste hjelper litt. Og jeg skal få til London-tur med Merete også. Bær over med meg.
Avtaler er viktig for meg, men jeg er ganske god på å glemme de hvis jeg blir entusiastisk.
Jeg kunne ønske jeg var tålmodig og tenkte litt fremover.

EDIT: Bror ble ikke sint og lei seg. Han har eksamen på den tiden.(:

4 comments:

Merete*-' said...

Vi kan alltids dra et annet sted^^ Du får heller tenke på the wicked awesome consert! dude. serisously. clap for clapton.

Elizabeth said...

^Jeg likte den Merete, "Clap for Clapton"

Elizabeth said...

Hei, bloggedronningen, jeg klarer ikke å følge med på alle innleggene dine! Nå må du roe ned bloggingen! :D

Elizabeth said...

TAKK <3 Det var koselig å høre:D