Monday, January 18, 2010

THE happening 2010.

Jeg har en veldig god følelse angående dette året! Det hele startet ganske labert med sykdom, men ble straks bedre rundt Elissas gebursdag! Da ble det flott bytur!
Det toppet seg i ettermiddag med at jeg og pappa bestilte billetter til konsert med Eric Clapton og Steve Winwood, bandkameratene fra Blind Faith. Dette er så fantastisk og jeg gleder meg utrolig mye! Jo, det er fire måneder til, men det finnes ikke noe bedre enn å glede seg til noe så stort.(:
Jeg oppdaget konserten først i dag tidlig, og har sjekket billetter i hele dag. Hver gang jeg gikk inn på billetter ble det solgt ut, så her måtte man liksom handle rimelig raskt. Jeg løp hjem og vi endte opp med noen billetter jeg tror er ganske gode. Fire dager i London er ikke meg i mot. Åh, jeg gleder meg!
2010 blir flott hvis det fortsetter slik.

2 comments:

Merete*-' said...

OG MY GOD OH MY GOD OH MY GOD!!!
Så uttrolig stillig! Gratulerer! Det blir jo wicked awesome;D

Elizabeth said...

GRATTIS MED TATTIS PÅ TITTSA!
Neida. Grattis med billetter - det virker jo neste som det MÅ bli bra;D