Sunday, January 10, 2010

Ashes to ashes.

I går flyttet serien Ashes to ashes inn hos meg, og i dag har jeg sett alle episodene. Det er ikke for ingenting at jeg er mester i tv-titting. Den egentlige grunnen til at jeg bestemte meg for å kjøpe serien var rett og slett fordi Life on Mars er det beste jeg har sett i hele mitt liv. Life on Mars har jeg sett rundt fire, fem ganger tror jeg, uten å bli lei. Jeg forventet egentlig å bli litt skuffet siden oppfølgere alltid er en nedtur, og den var selvfølgelig ikke like bra som historien om Sam Tyler, MEN den leverte allikevel. Gene Hunt er fremdeles med og det reddet dagen. Bedre fyr finnes ikke. Bedre GJENG finnes ikke. Musikken i serien er bra, og humoren er perfeksjon! Det er så flott, så flott!
Konklusjonen er at jeg er meget fornøyd og sikler over sesong 2. Denne skal jeg kjøpe i morgen. Wish me luck.

Det er også passende å avslutte med noen gullkorn fra Gene Hunt.:)

2 comments:

Elizabeth said...

Jeg liker'e. Selvom jeg aldri har sett en snurt av noen av seriene:p

Merete*-' said...

Life on mars more like life on awesome! you know what I'm saying? gleder meg til å få en personlig guide tour rundt i marsstøvet. get it?