Tuesday, December 02, 2008

Fixing a hole where the rain gets in.

Nå er det vel på tide å blogge litt igjen. Det er blitt desember, advent!:D Nå er det ikke lenge til jul og jeg har ikke forberedt meg på å handle en eneste julegave.:(
Tenker jeg drar på juleshopping på laurdag. Noe jeg har tenkt på i det siste: jeg skal ikke nøye meg med noe jeg ikke er fornøyd med, noe jeg ikke synes er riktig. Jeg har det med å få en oppfatning av hva som er rett og bra for meg ut ifra hva andre mener. Det skal jeg prøve å få en slutt på. Jeg har allerede kommet på en del nyttårsforsetter! Jeg vet ikke om jeg kommer til å skrive alle her. Det passer liksom ikke helt. Jeg har tenkt litt på å kanskje studere Creative Writing i Scotland! Man vet jo aldri. Jeg må nok tenke litt mer over hva jeg vil, men kommer nok til å søke litt forskjellig.
Blablablaa, jeg er egentlig i ganske godt humør for tiden og det er deilig. Det hjelper å ha noen man kan si hva som helst til uten å tenke på hvordan man ser ut i deres øyne. HELDIG.:D
Dette blir et ganske/veldig kjedelig og intetsigende innlegg, som blir postet mest fordi jeg føler jeg må poste noe og jeg har ekstra tid på en tirsdag kveld. Skal finne noe kult å blogge om så kommer jeg tilbake.

So long.

No comments: