Wednesday, December 03, 2008

Motion.

Er det bare meg, eller er alle sort-hvitt-bilder utrolig vakre?
Uten farger blir alt vakkert (noen bilder jeg får en utrolig bra følelse av):












Mens vi snakker om svart-hvitt-bilder kan jeg jo nevne at min lengsel etter å leve på 60-tallet har økt til det maksimale. Jeg er født inn i fullstendig feil tid. Jeg har moral som en 80 år gammel, patriotisk dame og jeg mener faktisk at ''alt var bedre før''. Selv om jeg visstnok ikke levde da. Det er jo lov å drømme. Jeg hater å være født på 90-tallet når det helt klart ikke er her jeg hører hjemme.:}
So long.

1 comment:

Elizabeth said...

Aww, det bildet av David Gray er nydelig!
Og det er deprimerende å leve på en tid/ett sted hvor man ikke vil leve:}
Jeg vil være der hvor Edward Cullen er. Og leve etter Twilight-bøkene generelt.<3 (Uansett hvor mainstream du synes jeg er:p)