Sunday, December 28, 2008

Julenevrose.

Yay. Juleangsten er her. Eller det er vel egentlig ikke en angst. Mer bare kjedsomhet.
Jeg har vært hjemme med min hysteriske familie siden bittelille juleaften. Man er gal hvis man ikke blir gal. Jeg savner vennene mine.:} Jeg gleder meg til nyttårsaften hvor jeg møter dem igjen.:D Imissyou.
Jeg er egentlig glad julen er overstått nå. Når den er over har man liksom fått akkurat en passe dose som holder deg mett helt til november/desember neste år.
Nå lurer jeg på hvordan 2009 blir.
I går og i dag har vært ekstremt. I betydningen ekstremt kjedelig. Det er ingenting å gjøre, alle andre har åpenbart alt annet å gjøre og man blir bare sittende inne. Det er ikke utrolig fristende å gå ut heller. Kald sol liksom.
Jess, mye tv-titting. I natt har jeg ingen spesielle planer om å sove. Har nettopp hatt et lite te-selskap, som vil si meg sittende i mørket i stua med en tekanne og en diger kopp. Dette er hva julen har drevet meg til. Jeg begynte å fikle med nissefigurene på bordet og så kommer mamma og roper at jeg ikke må la det gå ut over nissene!!!
For all del.
Nå går jeg tilbake til filmtitting.
God jul.

*Bildet har ingenting med noe som helst å gjøre, men jeg velger å dedikere det til Merete. Hun vil forstå den sentimentale verdien.

2 comments:

Merete*-' said...

hahahahaXD oh my god det er det beste bildet du noen gang kunne dedikert XDDDDD *tears from laughing*
Ikke la det gå utover nissen hehe dere har moments of gold! ser det for meg i en slags action slash thriller slowmotion thingamagigg.
damn I miss you.. håper vi sees før nytt år:|
Flood time :O
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Elizabeth said...

Love it.

Det var det første som falt meg inn å skrive:D
Og den nissen i trappen din er litt skummel.. Det skal den ha:}
IMISSYOUTOO, selvom jeg så deg igår <3