Wednesday, December 03, 2008

Something.

Akkurat nå er det eneste jeg vil å rømme langt vekk med denne karen:
Det er så mange ting jeg kunne klart meg uten, og ting folk ikke trenger å si HELE tiden. Jeg blir så irritert, men jeg har lovet meg selv å være litt grei nå i julen. Lykke til, til meg. Det er vel også ett av nyttårsforsettene. Av og til vil jeg ha en pause fra meg selv, helst nå. Jeg blir manisk på kvelder hvor jeg ikke har noe å gjøre. Jeg orker ikke se mer på tv og jeg har lyst til å finne på noe spennende og litt småskummelt, men det er vanskelig å oppfylle en onsdag kveld når det ikke er noe å gjøre her. Jeg skjønner hvorfor mennesker er gale for å si det sånn da.
I dag så vi en litt spennende film på skolen: ''City of God''. Rimelig brutal av og til, men verdt å se en gang, men ikke to for min del.
Jeg liker aller best å være alene hjemme. Da kan jeg synge så høyt jeg vil, og gå akkurat hvor jeg vil uten at noen spør hva jeg skal, hvorfor eller bare generelt snakker eller starter en diskusjon. Jeg kan sette på musikken min så jeg hører den nesten overalt i huset og jeg kan gå naken om jeg vil (noe jeg ikke anbefaler fordi naboene har ikke så verst utsikt).
OG nå begynner det virkelig å haste litt med å begynne å tenke på hva jeg vil etter videregående! Hjelp.:} Jeg har virkelig lyst til å studere psykologi, prøve det i det minste, men det jo pokker så vanskelig å komme inn på det.
Det er bare et liv. Tross alt. Kanskje det er flere, hvem vet.
So long. :*

No comments: