Thursday, November 06, 2008

Dead, presidents.

Nynorsktentamen suger.:} Det hadde vi i dag og jeg klarte så vidt å få til to sider om Bjørnstjerne Bjørnson og Arne Garborg. Ærlig talt. Det er grenser for hvor kjedelig en oppgave kan være. Burde vært en lov om det egentlig.

Men det meste av tiden brukte jeg uansett til å google denne kjekke karen her:

Barack Obama scorer rimelig høyt på kjekk-mannlisten min for tiden altså. Det er jo ikke rart, for ingen kan nekte for at dette er en kjekk mann vel?
Andre kjekke menn er denne karen her:

Jean-Jacques Rousseau. Han er bare skikkelig kjekk. Det er trist at han døde for over 200 år siden.;( Jeg tror vi kunne fått det utrolig bra sammen.
Alle jeg liker er enten døde, presidenter eller begge deler.
Jean I love you.

3 comments:

Elizabeth said...

Du er rar. Men det anter jeg at du vet;p
Jeg kan foresten si meg enig i at Obama er kjekk:D

Jeanita Helen said...

Tusen takk for fin kommentar! Varmet virkelig;)
Jeg tror det hjelper veldig vis medelever eller i alle fall mennesker på samme alder forteller om mobbing, eller stopper mobbing når det er synelig. For de samme talene fra lærerne blir ikke det samme!! Medmennesker kan gjøre mye. Og jeg håper slike innlegget som dette får folk til å forstå at de kan hjelpe, eller slutte med å si stygge ting..:)


haha, herlig de to siste bildene av Obama da;)

Merete*-' said...

Vel... nå har jo de to før meg egentlig sagt alt jeg ville si.. ja sånt skjer når man er trEIg! skal vi se sammendrag... obama - digg, du - special & bildene - definatly worth it.