Tuesday, November 04, 2008

*BANNEORD*

Jeg er så sur nå at jeg egentlig ikke burde blogge, men jeg er på jobb så jeg kan ikke skrike slik jeg gjerne vil.
Her står jeg fredelig og jobber, og så kommer en dame inn med ungen sin og ser seg litt rundt. Jeg sier hei og smiler og hun bare :} tilbake.
Så spør hun om det er noen senger i en bestemt størrelse, og jeg viser henne sengen som er i den størrelsen, og hun bare: Ok.:}
Så går hun bort til en annen seng og ser litt på den og sier: Ja, jeg vet jo at du ikke vil selge noe, men her står det at denne sengen er i den størrelsen.
Jeg kan liksom ikke gå av hengslene på dama, så jeg bare smiler og sier at; unnskyld det visste jeg ikke. Og så bitcher hun om at jeg ikke vet noe om butikken og spør når det er noen her som vet noe om butikken!
JEG BLE SÅ SINNSYKT SUR. Jeg strevde ekstremt hardt for å ikke få rageblackout der og da, og et ganske kraftig et. Jeg sa at hun kunne komme tilbake i morgen og så gikk hun bare.
Jeg misliker mennesker som ikke kan oppføre seg ordentlig så utrolig mye! Jeg kan ikke få sagt det nok! Det er ikke veldig mye å forlange at folk skal være hyggelige mot hverandre.
Ærlig talt. Jeg håper jeg aldri blir sånn eller er sånn mot noen.

I tillegg er det en rimelig random person på msn som snakker til meg nå, jeg aner ikke hvem han er og han tror jeg er dansk eller pakistansk eller noe og kaller meg Mister. P... Han er ganske irritabel også.
Nei dette her likte jeg ikke. Nå er jeg sur.

4 comments:

Elizabeth said...

HØHØ. Jeg hadde ikke klart å la vær å krangle med henne. Eller snapped her of med en stygg kommentar. Unnskyld meg liksom x) "Jeg vet du ikke vil selge noe her"?! "Jeg skjønner at du ikke har planer om å være hyggelig:) Det har faen ikke jeg heller. GET OUT!" Snap.
:D

Men.. cheer up emokid:D Dette går bra;D Du blir ikke sånn som henne..;p

Luka said...

Ohsnap.xD
Det var det jeg skulle sagt, men eyetwitchen var for kraftig.

Merete*-' said...

XD holy crap personlig hadde jeg tatt ut sinne på henne via en fin liten hard pute.. ble litt sint bare av å lese det innlegget hehe.

AnjaVictoria said...

DET hadde jeg ikke godtatt! Men hey, når man jobber i butikken må man være hyggelig uansett hvor forbanna kundene er! :S
kjipt men sant.