Wednesday, June 03, 2009

Wind of change.

Jeg har funnet ut at det er litt kjedelig å bare blogge om meg selv og hva jeg driver med fra dag til dag. Jeg kritiserer ikke de som gjør det, jeg bare sier at jeg har ikke nok å fortelle om dagene mine til å ha en egen blogg til det. Derfor har jeg bestemt meg for å bruke bloggen delvis som en... jeg vet ikke hva. Poenget er anyways at jeg skal skrive innlegg om bøker eller filmer jeg liker. Dette har jeg vel egentlig besluttet før, men nå skal jeg for alvor gå inn for det. For å ikke besudle ideen min med dette innledningsinnlegget, begynner jeg med mitt nye bloggprosjekt i neste innlegg. Det er ikke dermed sagt at innlegg med kjedelige beretninger om dager i stallen eller annet ikke kommer til å skje. Jeg sier bare at andre ting også kommer til å forekomme.
So long.

2 comments:

Elizabeth said...

Fancey! Jeg likte månebildet <3

Merete*-' said...

Well about frikin time! I was getting sick and tired about hearing you constantly bitch and moan about your feelings and emotions and how you plan to save the world through riding a horse. And just to underline my deep sarcasm... You should read my biography: "Everything that NOT about you" next stop, anywhere but you-ville.
Tah-tah <3<3<3
P.S. Det sto wingman på word verification. It cracked me up like that time humpty dumpty fell off a wall. X)