Tuesday, June 23, 2009

No one wants your opinion.

Da er det på tide jeg blogger igjen.
I dag har jeg gjort et superhot bloggfunn! Som jeg selvfølgelig ikke klarer å finne nå siden jeg snublet over den på jobb. Bittert, men jeg legger ut adressen neste gang jeg er der.;)
Anyways, denne bloggen er skrevet av en jente jeg ikke er heeelt sikker på hvor gammel hun er. Sandra heter hun i hvert fall og er fra Søta Bror. Hun har en helt fantastisk stil som er hundre prosent gjennomført hele tiden, noe som gjør henne til en slags fantasifigur nesten. Stilen er en slags gammel pin-up, og hun har masse fantastiske kjoler, sløyfer, sko, vesker og masse mer. Typen hennes er forresten ogs å helt gjennomført 50/60-talls-stil, som også er HELT fantastisk. Jeg kjenner et slags elsk-hat-forhold bygge seg opp mot Sandra fordi man selvfølgelig blir aldri så lite sjalu på denne superstilige dama.
Dessuten er jeg, som mange andre blitt litt hekta på Lily Allen. ''Fuck you'' er selvfølgelig den beste, og jeg blir nesten litt glad av å høre den.

(sangen er fra det nye albumet hennes ''It's not me it's you''.)

I dag er det forresten St. Hansaften...! Det hadde jo vært fint og bra, og alt det der hvis jeg skulle noe i dag, men jeg orker ikke. Jeg kjenner et lite stikk hver gang jeg sier nei til noe, men akkurat nå er jeg rimelig oppbrukt.;)
I morgen er det allikevel full rulle med mitt lille favorittmenneske, Noa! Jeg overdriver ikke, og jeg sier det ikke bare fordi vi er i familie, men Noa er den skjønneste ungen som er å oppdrive.

Onkel Kathinka skal være barnevakt på onsdag igjen, og det ser hun frem til.

2 comments:

Merete*-' said...

Your one cool uncle:D

Elizabeth said...

YESSS, endelig innlegg:D
Hoho, jeg er bitt av Lily Allen-basillen selv, men i motsetning til deg og tydeligvis en del andre, er jeg ikke så fan av fuck you sangen.. :p Det er "Not Fair" som ruler!

Og Noa er supersøt <3