Tuesday, February 03, 2009

On a jetplane!

YAAY! Det er klart! Jeg skal til Trondheim i vinterferien som jeg har planlagt i en evighet for å treffe min nydelige familie!! Jeg skal nok tvinge meg med ut en tur med Jeppe og Merete også. Sorry, dere slipper ikke unna. Jeg gleder meg, jeg gleder meg! Da får jeg sett på universitetet jeg forhåpentligvis går på til høsten.
Nei, dette var fint. Nå gleder jeg meg hysterisk. Bare litt over en uke til så drar jeg.

I dag har jeg fått tak i ''The mist'', en Stephen King filmatisering. Stephen King er best. Favorittforfatter. OG, Merete infuenced me til å kjøpe The Sims deluxe ettellerannet. Jeg ble litt skuffet over at det nesten ikke var noe nytt der, men nå kan hun i hvert fall få tilbake spillet jeg har lånt siden... Tiende klasse? Jeg har mye å gjøre denne uken, så ikke bli såret hvis dere ikke hører fra meg før... fredag neste uke. Sorrey, but that's skoleliv.

Until then. :*

2 comments:

Anonymous said...

http://mevenga.blogg.no/1233778997_hide_and_seek.html

JEG utfordrer DEG:D

Og takk for at du har byttet i kommentarfeltet:D Det likte jeg <3

Merete*-' said...

JAAA GLEDER MEG JEG ÅÅ BLIR SÅ GØY Å REISE TIL LANGT VEKKISTAN:D