Monday, February 02, 2009

Dig a pony.

VEL. Nå er det mandag kveld og gebursdagsfeiringen gikk veldig bra! Vet ikke om jeg har skrevet noe om det i det hele tatt, men det gikk uansett bra. Nå skal Elissa få viljen sin og jeg SKAL bytte på det hersens kommentarfeltet. Men først. Mer om meg. I dag har jeg gått til store innkjøp og hard tv-titting, i tillegg til at jeg har mekket aldri så lite i min splitter nye scrapbook! På afterschool-agendaen var det:
The great Gatsby
Six feet under (season 1).
I morgen er det skole og jobb og blablabla. Jeg gleder meg så utroooolig mye til å være ferdig med galehuset. Det skal bli fint med SOMMER. Jeg tenker alltid at ''Åherreminhatt, vinteren er så sinnsykt fin og herlig og koselig atte''. Den er ikke det. I januar er de fleste dritt lei. I dag var 10 minus, sol og hauger av snø. Jeg kan klare meg med... Nei egentlig ikke. Jeg var i humør for 10 + og regn i dag. Da hadde jeg hatt en god grunn til å kjøpe meg nye gummistøvler. Nå er det null grunn til det, takkskaldufaenmegha.

Dagens opptur er at jeg fikk meg en ny Beatles-cd: Let it be... Naked.
Noen som har noen sinnsylt gode argumenter for at jeg bør gå på skolen i morgen? Jeg har utrolig lite lyst. Og jeg vet ikke om jeg bør blogge akkurat nu, for jeg blir deperimert når det stadig blir klarere for meg hvor lite jeg har å si. Hm, jeg tror jeg skal kjøre en nedtelling for meg selv over hvor mange dager det er til sommerferien. Jaa, nå er det rundt 94 dager til sommerferien fant jeg ut. Det er da ikke så mye? Det er verste er ikke overstått og det er utrolig mye dritt vi skal gjennom før de slipper oss fri.

Until then.

No comments: