Tuesday, November 30, 2010

Spend a little time together.

Jeg innser at det faktisk er 0 personer som leser bloggen min. Mine 3 faste lesere har forlatt meg.
Men jeg kan virkelig ikke klandre disse menneskene siden jeg er rimelig dårlig på å skrive noe her. Jeg kan prøve å bli bedre.
Grunnen til at jeg fikk lyst til å skrive nå, rett før eksamen, er at det er så mye jeg gleder meg til!

For det første gleder jeg meg vilt til å feire jul og nyttår med mine fantastiske venner! I miss ju.
Livet er hardt når man blir eldre og ikke ser hverandre hver dag lenger. Preachin' preachin'
Jeg har vondt i øynene av å lese, men kan liksom ikke stoppe heller når jeg har alt for mye igjen. Man ser VELDIG frem til alle eksamener er over og ut, og en lang juleferie ligger der og venter.

En ting jeg har tenkt på ganske ofte er; når folk sier at livet som voksen er hardt, når er man voksen? Jeg synes det er ganske komplekst allerede så jeg venter egentlig bare på om en enda hardere virkelighet vil treffe meg. Jeg håper jeg har steget over den verste terskelen, men jeg antar at jeg ikke har sett begynnelsen enda?Det er forresten veldig kaldt ute nå. Da snakker vi så kaldt at jeg tenker over hvor mye jeg må være ute den dagen, og beregner angsten deretter.
I natt drømte jeg to eksamener. I detalj. Det verste var jo at jeg visste at jeg gjorde alt feil hele veien, men jeg kunne jo ikke noe annet! Ble helt sliten jeg.

Nei, nå er det siste innsats før en lang og koselig juleferie. Jeg skal se på tv, gå i pysj, ikke tenke på noe spesielt, tilbringe hele dager med nonsens og vakre venner, se på tv og lese Harry Potter.

GOD JUL.

PS: Mellon! Denne er til deg og Britney!

Hit her one more time!

3 comments:

Miss Chameleon said...

Hallo...jeg leser bloggen din!!!! Leser du min lenger?

Elizabeth said...

Jeg leser! Jeg er bare ræva på å kommentere - sorrymac ):
Men jeg sier YESPLEASE til mer blogging! (selvom du er bedre enn meg....)

Merete*-' said...

JEg liker ikke at du har andre følgere... jeg må nok cyberkill de.or mabye hit them with the real thing. høhø. Yes jeg skrev det bare for å kunne referere til sangen. den var egentlig ganske fiffI. Du hadde forsåvidt ikke mistet leserne du hadde sluttet å skrive, meeeen la oss ikke gå inn i høne og egg scenarier.Gleder meg til å lese dine fremtidege innlegg, kankskje du tilgis for det skrekkelige ADJØ innlegget, som sente meg rett på galehjemmet. en hel måned med intensiv elektrokonvulsiv terapi, takket være little miss. McCartney