Friday, October 22, 2010

The Raven.

Jeg fikk vite at John Cusack skal spille Edgar Allan Poe i "The Raven".
Egentlig vil jeg ikke vite sånne ting siden nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg i mellomtiden. Filmingen skal begynne nå i oktober og selve filmen kommer ikke før i 2012.
Hvordan skal dette gå?

Jeg kan ikke tenke meg en mer passende person for den rollen. Nå skal det sies at jeg mest sannsynlig ville hatt John med i alle filmer, men mannen kan jo ikke gjøre alt på en gang.Noen har tatt seg bryet med å lage et veldig forseggjort bilde av John som Edgar.
Så realistisk da dere.
John i filmen "Being John Malkovich" en av de kuleste filmene han har spilt i etter min mening. Jeg ler meg gjennom hele greia.
Jeg innså akkurat at jeg verken har denne eller "Igor", en animasjonsfilm hvor han har stemmen til Igor. Da vet jeg hva jeg har å gjøre.
Uansett. Jeg gleder meg helt vilt til denne kommer på kino.

Hvem kan si nei til dette flotte mennesket?
Ikke jeg i hvertfall.
Marry me?

1 comment:

Merete*-' said...

I would gladly marry you:0 You did mean me right?

jeg skriver en kommentar selv om du står like ved meg;D
DEt bildet av John Poe var så fullstendig latterkrampe! Der lo jeg godt, men det er jo slik han kommer til å se ut.
Jeg gleder meg sinnsykt til The Raven kommer ut vi må ha front row seats! Jenta mi. <3<3<3 Jeg ser du har blogget en gang før dette også så jeg må nesten plukke opp kommentaren i neste post.:D