Friday, January 30, 2009

Random.

I morgen er den store dagen! Elissa og jeg skal feire.:D Endelig.
Før det er det mye som skal gjøres og grunnen til at jeg skriver det her, er fordi jeg føler at jeg må blogge om et eller annet før jeg får klager fra for eksempel Merete og Elissa.
Skole er noe dritt for tiden og jeg ser frem til å være ferdig slik at jeg kan begynne på nytt og stresse enda mer til høsten på universitetet.
I januar er de fleste ganske veldig lei av vinter vil jeg tro. Jeg vet jeg er. Nå ser jeg bare frem til en varm juli her i Norge.
Aaaaanyway, jeg ser frem til i morgen, og jeg ser frem til søndag hvor jeg bare kan slappe av med de fine leksene mine. Det føles ut som det er en evighet siden sist jeg hadde en dag eller to hvor jeg ikke skulle noen verdens ting. Nå skal jeg ikke klage for mye på det siden jeg klager når jeg har vært for mye alene uten noe å gjøre.
I dag er det engelsk og gym på tapetet, og jeg blir rimelig fornøyd hvis jeg får danse Chachacha med Merete i gymmen igjen. Jeg. vil. ikke. være. på. skolen. i. dag.
Altså, greit nok at vi har om Obama og hans nye stilling, men å sitte å analysere talen hans i over fire timer er litt drøyt.
Og blablabla. Skal skrive mer når jeg har noe fornuftig å skrive.

Bildet er fra ''De dødes tjern'', en av favorittfilmene mine, og desidert norges beste prestasjon innen film. Kjekke Henki og André.

No comments: