Tuesday, September 16, 2008

Schedulegenerator.

Nå ble jeg litt irritert. Jeg troppet opp utenfor skolen 7.30 og hørte klikket i døren og så det bittelille lyset på siden skifte fra rødt til grønt, noe som fortalte meg at døren åpnet.
Og så kom jeg på at jeg har jo ikke basistime i dag.:}
Jeg begynner ikke før 9.15.
Altså, nå får jeg jo tid til å gjøre leksen jeg skulle gjort i går som er til i dag, det er en positiv side, og kanskje karma for at jeg er for lat til å gjøre lekser.
Jeg har forresten ombestemt meg, jeg legger ikke ned bloggen alikevel.:D
Jeg kommer uansett til å føle for å blogge av og til så da regner jeg med at det lureste er at jeg beholder den!
Vi har jo begynt med skoleblogging også, men den blogger jeg ikke ofte på.
Så har jeg fått meg enda en ny blogg jeg leser fast, Trine!:D
Så det så. Nå er klokken 8.00. Yayme!
I dag er det skole, jobb (og på jobb skal jeg se dagens One Tree Hill- episode på Surfthechannel og avvise alle kunder som måtte komme og forstyrre meg).
Noe annet som var litt dumt var at jeg har sittet pal foran pc'en de siste fire dagene og ventet på at en film skulle bli ferdig nedlastet. Når den kom var det bare spansk og italiensk tale. Gjett hva jeg sa da.:} Kanskje jeg skal få Eliza eller Trine til å komme å oversette for meg, selv om det kommer til å ødelegge filmen med spansk tale siden den egentlig er italiensk og det verste jeg vet er dubbede filmer. Problemet var jo da at det ikke var noen annen undertekst enn spansk og italiensk heller. Hvem er det som gjør sånt? Brutalt.

Under her ser dere min nye hobby:



2 comments:

Elizabeth said...

Yo hablo español!:D Y puedo traducir por ti:p

Hoho. Jeg tror hvertfall jeg kan spansk xD
Har det seg foresten slik at du er på skolen før de i det hele tatt ÅPNER dørene?!?!:p
Det er .. fascinerende xD

Luka said...

Jeg er det ja.:} De begynte å åpne dørene en halvtime tidligere på grunn av meg.:D
Ellers er det vaskemannen som kommer og åpner døren på dagene han føler seg grei.