Tuesday, November 10, 2009

Heyhey.

Trykk her.

2 comments:

Merete*-' said...

Trodde ikke du likte viderekoblinger jeg. Dobbeltmoral! ææææææhhhhh!

Merete*-' said...

Jeg har lyst til å kommentere litt til^^ mest fordi du var snill og la ut en liten link. Jeg vet at du gjorde det for meg....;D hoho silence. Jeg ble ganske imponert over din kjære cusak, jeg ante ikke han var en så real kar. Dere vil nok få det fint sammen. jeg skal innrømme at jeg forventet en lang og utbrodert innlegg noe alla et kjerleiks brev om hva du føler for han. Jaja. Not that I'm complaining. Jeg er forsåvidt enig med Cusack om nobelprisen. Ikke at jeg vet så mye om de andre kandidatene, men det er misbruk at fredprisen. Jeg tryglet om at det ikke skulle skje og ble rimlig irritert da det skjedde. Den skal stå for hard arbed og en bedre verden ikke en oppfordring til en bedre fremtid. JAH Jeg tror Jagland er forelsket i obama og mener dette er den eneste måten å møte ham på. jeg vet jeg vet urealistisk men! I'm so sad now, den kunne ha godt til noen som faktisk fortjente den idag. oppfordring... hfm HUMBUG!